|
|
|
Sva nova Mitsubishi vozila standardno imaju sveobuhvatnu garanciju od 3 godine ili predjenih 100.000 km, u zavisnosti koji uslov prije istekne. Garancija na anti-korozivnu zaštitu pokriva prvih 12 godina, u zavisnosti od kupljenog modela.
Uz doplatu možete dobiti garanciju na vozilo od 5 godina ili predjenih 150.000 km!
Statistika o pouzdanosti Mitsubishi vozila je besprekorna, ali u slucaju da Vam ipak zatreba pomoc, nudimo Vam MAP.
Ovaj paket je razvijen uzimajuci u obzir sve neophodne mjere da u slucaju nekog problema s Vašim vozilom za vrijeme godišnjeg odmora ili u mjestu boravka što je moguce više skrati prekid ili umanji neugodnosti do kojih može doci. Mi se, naravno, iskreno nadamo da nikada necete doci u situaciju u kojoj biste morali da koristite usluge ovog servisa, no svakako Vas molimo da odvojite malo vremena i procitate ovu brošuru, kako biste znali šta treba ciniti u slucaju da Vam jednom zaista zatreba pomoc.
- MAP Vam stoji na raspolaganju preko telefona 24 sata, 7 dana u nedelji na telefon +43 1 52503 6549 i nudi Vam slijedece: - Brz i efikasan servis
- Podešenost po mjeri za sve eventualne slucajeve
- Jedinstveni standard i dostupnost širom cijele Evrope (vidi zemlje u kojima važi MAP )
Zemlje u kojima vrijedi MAP:
Andora, Albanija, Austrija, Belgija, BIH, Bugarska, Cipar, Ceška, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grcka, Hrvatska, Irska, Italija, Letonija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Madjarska, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugal, San Marino, Rumunjska, Rusija (samo Petrograd i Moskva), Srbija i Crna Gora, Slovacka, Slovenija, Španija (Ukljucujuci Baleare, Kanare, Ceuta i Melilla), Švedska, Švicarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija (ukljucujuci Gibraltar i sve otoke u europskim vodama koji pripadaju GB), Vatikan
U slijedecim slucajevima potrebno je samo nazvati broj telefona na MAP kartici koju ste dobili prilikom kupnje Mitsubishi Motors vozila (sva vozila kupljena nakon 01.01.2004.): - mehanicki problem ili problem sa elektro uredjajima
- prometna nezgoda
- problem sa gorivom (nedostatak, pogrešno napunjeno, onecišceno gorivo)
- problem sa gumama i kotacima (vandalizam, oštecenje, vijci..)
- pokušaj kradje ili vandalizam zbog cega vozilo nije u voznom stanju
- kradja vozila
MAP usluge: - Prva pomoc kod kuce ili na putu u slucaju problema sa gorivom, kljucevima i gumama, odnosno kod manjih mehanickih popravaka ili popravaka na elektro uredjajima
- Prijevoz vozila do najbližeg ovlaštenog Mitsubishi Motors servisa ukoliko vozilo nije u voznom stanju
- Parkiranje i cuvanje vozila u slucaju kvara izvan radnog vremena servisne radionice
- Prosljedjivanje važnih poruka Vašoj obitelji, prijateljima ili poslodavcu
- Informacijski servisi. Davanje osnovnih tehnickih informacija u vezi sa automobilom i o lokacijama Mitsubishi Motors zastupnika diljem Europe
- Pravni i medicinski savjeti vezani uz prijavu štete
- Informacije u vezi carinskih formalnosti u Europi
- Prijevoz taksijem do mjesta boravka udaljenog najviše 50 km od mjesta nezgode
- Unajmljivanje vozila najviše na dva dana. U slucaju udaljenosti vece od 50 km vozilo se može unajmiti na najviše 5 dana. Za unajmljeno vozilo Vi snosite troškove goriva i osiguranja.
- Karta za vlak u 1. klasi ili za avion u ekonomskoj klasi (ukoliko putovanje traje vlakom dulje od 6 sati)
- Smještaj u hotelu u slucaju da je udaljenost Vašeg mjesta stanovanja veca od 50 km
- Nabavka i isporuka rezervnih djelova
Obujam pokrica
MAP vrijedi za sva nova Mitsubishi Motors vozila u razdoblju od 5 godina od dana unošenja podataka o garanciji
Osigurane osobe
Osigurani su kako vlasnik/vozac tako i svi putnici u automobilu koji su se zatekli u trenutku nezgode
Osigurana vozila
Osigurana su sva Mitsubishi Motors osobna i laka poslovna vozila bruto težine do 3,5 t - osim taksija. Prikolice i prikolice za stanovanje su takodjer osigurane ukoliko su prikljucene na osigurano Mitsubishi vozilo
|
|